onsdag den 25. februar 2009

kat

Her er mit forsøg på en animation.
Jeg har lavet de enkelte billeder i paint.net, og lavet selve animationen i Barbarosa. Det var egentlig rimeligt nemt, men paint.net drillede som sædvanlig i starten. Bagefter at jeg var færdi med animationen, så uploadede jeg den til min konto i Photobucket, og lagde den ned derfra til bloggen. Jeg fandt ud af at hvis man klikkede på billedet, så kom alle mine billeder og albums op i photobucket, noget jeg ikke er intresseret i, da der også ligger private billeder, så jeg lavede en ny konto i photobucket, som jeg fremover vil lægge de billeder jeg smider ud på nettet. Både kattene og roserne, er mine egne billeder, så behøver jeg ikke "bøvle" med copyright.....Jeg er lidt doven af og til, og samtidig har jeg fotografering som en lille hobby, så hvorfor lave det besværligere end man behøver????

Ingen kommentarer: